środa, 3 stycznia 2018

Unpacking Breyera trad!

Hej moi drodzy! Dzisiaj otwieramy pewną duuużą paczkę. Z czym? Z breyerkiem! To mój pierwszy koń w skali traditional. Okej, bierzmy się do rozpakowywania!
Paczka jest ze stronki Breyer.pl, zamówiłam ją 31 grudnia, miała być jutro, a jest dziś, więc bardzo fajnie :).


Już prawie...


Paczka naprawdę bardzo profesjonalnie zapakowana :)

 A oto i on! Breyer Traditional Harley D Zip!



 Jest naprawdę wspaniały.

Konisko zostało uwolnione!

 Ogólnie model stoi normalnie, tylko mój dywan nie przypadł mu do gustu ;)


 Tutaj porównanie z (od najwyższego): Klacz Pinto Breyer w skali CL, Ogier Knab Schleich LB, Ogier Mustang Breyer SM.

Oczywiście niedługo dokładniejsze zdjęcia modelu i trochę informacji o nim. To mój pierwszy model w roku 2018, a jak tam modelowo u was?
Chciałam was jeszcze poinformować, że założyłam naszą blogową stronkę na Facebooku. Nazwa taka jak bloga - Stajnia Sapphire Horses
Pa, do następnego postu!

1 komentarz:

  1. Gratulacje! Świetne konisko. Również jestem jego posiadaczką ^^

    OdpowiedzUsuń